Jump to content

The Ctrl+V thread!


Felsmak

Recommended Posts

/summon MinecartCommandBlock ~ ~2 ~ {Command:kill @e[type=MinecartCommandBlock,r=2],Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:summon FallingSand ~-1 ~ ~ {Block:redstone_block,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Time:1,Block:command_block,TileEntityData:{Command:fill ~1 ~1 ~ ~ ~-2 ~ air}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-2 ~2 redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~-1 ~-1 ~11 command_block 0 replace {Command:fill ~-1 ~-2 ~1 ~3 ~7 ~-11 air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~-1 ~-2 ~11 command_block 0 replace {Command:scoreboard objectives remove b_4},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-3 ~2 command_block 0 replace {Command:setblock ~1 ~ ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~5 ~11 command_block 0 replace {Command:execute @e[type=Villager,name=Blacketeer] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,score_b_5_min=1,r=1]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~4 ~11 command_block 0 replace {Command:execute @e[type=Item,score_b_5_min=1] ~ ~ ~ entitydata @e[type=Villager,r=1] {CustomName:Blacketeer,Profession:3,Motion:[0.0,0.2,0.0],Offers:{Recipes:[{maxUses:999,buy:{id:gold_ingot,Count:30},sell:{id:spawn_egg,Damage:92,Count:1,tag:{ench:[{id:34,lvl:1}],HideFlags:127,display:{Name:"Small_Bertha"}}}},{maxUses:999,buy:{id:gold_ingot,Count:1},sell:{id:spawn_egg,Damage:60,Count:5,tag:{ench:[{id:34,lvl:1}],HideFlags:127,display:{Name:"Mark"}}}},{maxUses:999,buy:{id:gold_ingot,Count:1},sell:{id:spawn_egg,Damage:60,Count:5,tag:{ench:[{id:34,lvl:1}],HideFlags:127,display:{Name:"Remove_Mark"}}}},{maxUses:999,buy:{id:gold_ingot,Count:45},sell:{id:spawn_egg,Damage:62,Count:1,tag:{ench:[{id:34,lvl:1}],HideFlags:127,display:{Name:"Flamethrower"}}}},{maxUses:999,buy:{id:gold_ingot,Count:1},sell:{id:spawn_egg,Damage:93,Count:10,tag:{ench:[{id:34,lvl:1}],HideFlags:127,display:{Name:"Rotate"}}}}]}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~3 ~11 command_block 0 replace {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ particle flame ~ ~1.5 ~ 0.3 0.3 0.3 0.001 1 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~ ~-2 ~1 stained_glass 4,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~-1 ~1 ~1 ~1 ~2 ~1 obsidian,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_1 dummy b_1,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_2 dummy b_2,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_3 dummy b_3,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_4 dummy b_4,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard objectives add b_5 dummy b_5,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard teams add b_ebt dummy b_ebt,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:scoreboard teams add b_ebt2 dummy b_ebt2,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~9 {Command:scoreboard players add @a[score_b_4_min=4] b_4 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~9 {Command:scoreboard players set @a[score_b_4_min=2,score_b_4=2] b_4 3},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~9 {Command:scoreboard players set @a[score_b_4_min=1,score_b_4=1] b_4 3},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~9 {Command:tellraw @a[score_b_4_min=4,score_b_4=4] {text:'[!] You destroyed the machine.',color:red}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~9 {Command:tellraw @a[score_b_4_min=2,score_b_4=2] {text:'\n Click here to watch the explanation video:',color:gold,extra:[{text:'\n https://www.youtube.com/watch?v=eI7vj3EeMRM',bold:false,clickEvent:{action:open_url,value:"https://www.youtube.com/watch?v=eI7vj3EeMRM"},color:red}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~9 {Command:tellraw @a[score_b_4_min=1,score_b_4=1] {text:'[!] You got your items.',color:dark_green}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~9 {Command:setblock ~1 ~3 ~-9 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{text:'Cannon and',color:dark_red,bold:true}",Text2:"{text:'Flamethrower',bold:true,color:dark_red}",Text3:"{text:'Command by',color:black}",Text4:"{text:'IJAMinecraft',color:black}"}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~9 {Command:testfor @a[score_b_4_min=11]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~8 {Command:setblock ~0 ~-4 ~-8 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{text:'[Destroy]',color:red,bold:true}",Text2:"{text:'Rightclick this',color:black}",Text3:"{text:'sign to destroy',color:black}",Text4:"{text:'the machine.',color:black,clickEvent:{action:run_command,value:'scoreboard players set @p b_4 4'}}"}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~8 {Command:setblock ~1 ~-3 ~-8 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{text:'[Explanation]',color:dark_blue,bold:true}",Text2:"{text:'Rightclick this',color:black}",Text3:"{text:'sign to watch the',color:black}",Text4:"{text:'explanation video.',color:black,clickEvent:{action:run_command,value:'scoreboard players set @p b_4 2'}}"}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~8 {Command:setblock ~2 ~-2 ~-8 minecraft:wall_sign 2 replace {Text1:"{text:'[Get Items]',color:dark_green,bold:true}",Text2:"{text:'Rightclick this',color:black}",Text3:"{text:'sign to get',color:black}",Text4:"{text:'your items!',color:black,clickEvent:{action:run_command,value:'scoreboard players set @p b_4 1'}}"}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~8 {Command:setblock ~2 ~-4 ~-8 minecraft:wall_sign 2 replace {Text3:"{text:'[Deactivate]',color:red}",Text2:"{text:'[Activate]',color:dark_green,clickEvent:{action:run_command,value:'setblock ~ ~-1 ~2 redstone_block'}}"}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~8 {Command:scoreboard players remove @e[type=ArmorStand,name=b_mark,score_b_1_min=1] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~8 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] ~ ~ ~ scoreboard objectives remove b_3},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~8 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] ~ ~ ~ scoreboard objectives remove b_2},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~8 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] ~ ~ ~ scoreboard objectives remove b_1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~7 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] ~ ~ ~ scoreboard objectives remove b_5},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~7 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] ~ ~ ~ scoreboard teams remove b_ebt},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~7 {Command:execute @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] ~ ~ ~ scoreboard teams remove b_ebt2},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~7 {Command:clear @a[score_b_4_min=5,score_b_4=5] spawn_egg},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~2 ~ detect ~ ~ ~ air 0 setblock ~ ~ ~ stained_glass 15},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~2 ~ detect ~ ~ ~ air 0 scoreboard players set @e[c=1type=ArmorStand,name=b_ft] b_5 4},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~7 {Command:tp @e[type=LavaSlime,name=Flamethrower] ~ ~-300 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~7 {Command:execute @e[type=LavaSlime,name=Flamethrower] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~-1.2 ~ {CustomName:b_ft,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:dispenser}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~6 {Command:execute @r[type=Arrow,name=b_flame,c=1] ~ ~ ~ particle flame ~ ~ ~ 0.2 0.2 0.2 0.001 99 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~6 {Command:scoreboard players set @e[type=Item] b_5 1 {Item:{id:minecraft:emerald,Damage:0s}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~6 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=1] slot.hotbar.1 emerald 1 0},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~6 {Command:replaceitem entity @a[score_b_4_min=1,score_b_4=1] slot.hotbar.0 spawn_egg 1 120},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~6 {Command:execute @e[type=!ArmorStand,name=!b_flame] ~3 ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=1,score_b_5=1,team=b_ebt2,r=3] ~ ~ ~ summon Arrow ~-0.6 ~1.5 ~ {Fire:100s,CustomName:b_flame,Motion:[-1.0,0.1,0.0],Silent:1}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~6 {Command:execute @e[type=!ArmorStand,name=!b_flame] ~-3 ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=3,score_b_5=3,team=b_ebt2,r=3] ~ ~ ~ summon Arrow ~0.6 ~1.5 ~ {Fire:100s,CustomName:b_flame,Motion:[1.0,0.1,0.0],Silent:1}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~6 {Command:execute @e[type=!ArmorStand,name=!b_flame] ~ ~ ~-3 execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=4,score_b_5=4,team=b_ebt2,r=3] ~ ~ ~ summon Arrow ~ ~1.5 ~0.6 {Fire:100s,CustomName:b_flame,Motion:[0.0,0.1,1.0],Silent:1}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~6 {Command:kill @e[type=Arrow,name=b_flame,score_b_5_min=9]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~5 {Command:scoreboard players add @e[type=Arrow,name=b_flame] b_5 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~5 {Command:execute @e[type=Arrow,name=b_flame,c=1] ~ ~ ~ playsound random.fizz @a[r=5] ~ ~ ~ 1 1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~5 {Command:execute @e[type=!ArmorStand,name=!b_flame] ~ ~ ~3 execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=2,score_b_5=2,team=b_ebt2,r=3] ~ ~ ~ summon Arrow ~ ~1.5 ~-0.6 {Fire:100s,CustomName:b_flame,Motion:[0.0,0.1,-1.0],Silent:1}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft,team=b_ebt2] ~ ~ ~ particle lava ~ ~1.2 ~ 0 0 0 0.1 1 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2.2 ~ water -1 setblock ~ ~3.2 ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2.2 ~ water -1 summon FireworksRocketEntity ~ ~2.2 ~ {LifeTime:0,FireworksItem:{id:401,Count:1,tag:{Fireworks:{Explosions:[{Flicker:0,Trail:0,Type:4,Colors:[912222921]}]}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2.2 ~ water -1 scoreboard teams leave b_ebt2 @e[c=1,r=1,type=ArmorStand,name=b_ft]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2.2 ~ coal_block 0 setblock ~ ~3.2 ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2.2 ~ coal_block 0 summon FireworksRocketEntity ~ ~2.2 ~ {LifeTime:0,FireworksItem:{id:401,Count:1,tag:{Fireworks:{Explosions:[{Flicker:0,Trail:0,Type:4,Colors:[128988214]}]}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2.2 ~ coal_block 0 scoreboard teams join b_ebt2 @e[c=1,r=1,type=ArmorStand,name=b_ft]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~4 {Command:entitydata @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=4,score_b_5=4] {Rotation:[0f]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~4 {Command:entitydata @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=3,score_b_5=3] {Rotation:[-90f]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~4 {Command:entitydata @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=2,score_b_5=2] {Rotation:[180f]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~4 {Command:entitydata @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=1,score_b_5=1] {Rotation:[90f]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~4 {Command:scoreboard players set @e[type=ArmorStand,name=b_ft,score_b_5_min=5] b_5 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~4 {Command:tp @e[type=Chicken,name=Rotate] ~ ~-300 ~ },Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~3 {Command:execute @e[type=Chicken,name=Rotate] ~ ~ ~ summon FireworksRocketEntity ~ ~0.5 ~ {LifeTime:0,FireworksItem:{id:401,Count:1,tag:{Fireworks:{Explosions:[{Flicker:0,Trail:0,Type:5,Colors:[000000]}]}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~3 {Command:execute @e[type=Chicken,name=Rotate] ~ ~-1.2 ~ scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_ft,r=0] b_5 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2 ~ air 0 kill @e[r=1,c=1,type=ArmorStand,name=b_ft]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2 ~ air 0 summon Item ~ ~1.2 ~ {Invulnerable:1,PickupDelay:20,Item:{Count:1,id:spawn_egg,Damage:62,tag:{HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}],display:{Name:Flamethrower}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ft] ~ ~ ~ detect ~ ~2 ~ air 0 summon FireworksRocketEntity ~ ~1.2 ~ {LifeTime:0,FireworksItem:{id:401,Count:1,tag:{Fireworks:{Explosions:[{Flicker:0,Trail:0,Type:5,Colors:[000000]}]}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~3 {Command:execute @e[name=b_tnt1,type=PrimedTnt] ~ ~ ~ gamerule doTileDrops false},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~3 {Command:gamerule doTileDrops true},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~3 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_mark,score_b_3_min=1] b_3 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~5 ~2 {Command:execute @e[name=b_tnt1,type=PrimedTnt] ~ ~ ~ particle flame ~ ~ ~ 0.3 0.3 0.3 0.1 22 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~4 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_mark,score_b_1_min=1] ~ ~ ~ summon PrimedTnt ~ ~70 ~ {Fuse:100,Invulnerable:1,CustomName:b_tnt1}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~3 ~2 {Command:kill @e[type=ArmorStand,name=b_mark,score_b_3_min=600]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~2 ~2 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_mark,score_b_2_min=1] b_3 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~1 ~2 {Command:scoreboard players set @e[type=ArmorStand,name=b_mark,score_b_1_min=1] b_2 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~ ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_shot,score_b_1_min=99,score_b_1=99] ~ ~ ~ scoreboard players add @r[type=ArmorStand,name=b_mark] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-1 ~2 {Command:difficulty 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~-1 ~-2 ~2 {Command:fill ~1 ~ ~8 ~1 ~7 ~ air},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 setblock ~ ~ ~ stained_glass 15},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 fill ~-1 ~ ~-1 ~-1 ~ ~1 stone_slab 0},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 fill ~ ~1 ~ ~ ~8 ~ barrier},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 summon FireworksRocketEntity ~ ~ ~ {LifeTime:0,FireworksItem:{id:401,Count:1,tag:{Fireworks:{Explosions:[{Flicker:0,Trail:0,Type:5,Colors:[000000]}]}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 summon ArmorStand ~ ~-1 ~ {CustomName:b_rohr,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 fill ~1 ~ ~-1 ~1 ~ ~1 stone_slab 0},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 setblock ~ ~ ~1 stone_slab 0},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~10 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 setblock ~ ~ ~-1 stone_slab 0},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~9 {Command:tp @e[type=Silverfish,name=Remove_Mark] ~ ~-300 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~9 {Command:execute @e[type=Silverfish,name=Remove_Mark] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,r=1,c=1,name=b_mark]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~9 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_mark] ~ ~ ~ particle reddust ~ ~ ~ 0 0 -0.4 0.0001 5 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~9 {Command:kill @e[type=Cow,name=Small_Bertha]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~9 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr] ~ ~ ~ playsound random.break @a[r=50] ~ ~ ~ 1 0.5 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~9 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rem] ~ ~ ~ playsound random.break @a[r=50] ~ ~ ~ 1 0.5 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~9 {Command:tp @e[type=Cow,name=Small_Bertha] ~ ~-300 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~9 {Command:execute @e[type=Cow,name=Small_Bertha] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~ {CustomName:b_ebt,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~8 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_mark] ~ ~ ~ particle reddust ~ ~ ~ 0.4 0 0 0.0001 5 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~8 {Command:tp @e[type=Silverfish,name=Mark] ~ ~-300 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~8 {Command:execute @e[type=Silverfish,name=Mark] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~ {Marker:1b,CustomName:b_mark,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~8 {Command:scoreboard players set @e[type=ArmorStand,score_b_1=0] b_2 0},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~8 {Command:scoreboard players remove @e[type=ArmorStand,team=b_ebt,score_b_2_min=39] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~8 {Command:scoreboard teams leave b_ebt @e[name=b_ebt,type=ArmorStand,score_b_1=0]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~8 {Command:kill @e[type=ArmorStand,name=b_shot,score_b_1_min=100]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~8 {Command:tp @e[type=ArmorStand,name=b_shot] ~ ~2 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_shot,score_b_1_min=1,score_b_1=1] ~ ~ ~ entitydata @e[c=1,r=1,type=ArmorStand,name=b_tnt] {Equipment:[{},{},{},{},{id:redstone_block}],CustomName:b_ror2}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_shot,score_b_1_min=4,score_b_1=7] ~ ~ ~ particle largesmoke ~ ~ ~ 0 0 0 0.1 8 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_shot,score_b_1_min=1,score_b_1=1] ~ ~ ~ particle hugeexplosion ~ ~ ~ 0 0 0 0.1 2 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_shot,score_b_1_min=1,score_b_1=1] ~ ~ ~ playsound random.explode @a[r=99] ~ ~ ~ 1 1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~7 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_shot] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~7 {Command:execute @e[type=ArmorStand,team=b_ebt,score_b_2_min=39] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~-1 ~ {CustomName:b_shot,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:tnt}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~7 {Command:scoreboard players set @e[type=ArmorStand,team=b_ebt,score_b_2_min=40] b_2 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~7 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,team=b_ebt] b_2 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~6 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 kill @e[c=1,type=ArmorStand,name=b_ebt]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~6 {Command:execute @e[name=b_ebt,type=ArmorStand,score_b_1_min=8] ~ ~ ~ particle crit ~ ~4.5 ~ 0.5 3.5 0.5 0.1 20 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~6 {Command:kill @e[type=Item,score_b_4_min=9,score_b_4=9] },Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~6 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rem] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,name=b_tnt,r=2]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~6 {Command:scoreboard players add @e[type=Item,name=Load_TNT] b_4 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~6 {Command:execute @e[type=Item,score_b_4_min=1,score_b_4=1] ~ ~ ~ playsound liquid.lavapop @a ~ ~ ~ 1 1.0 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~6 {Command:entitydata @e[type=Item,score_b_4_min=1,score_b_4=1] {Invulnerable:1,PickupDelay:20,CustomName:Load_TNT,Item:{id:redstone_block}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~6 {Command:execute @e[type=Item,score_b_4_min=10,score_b_4=10] ~ ~ ~ scoreboard teams join b_ebt @e[type=ArmorStand,name=b_ebt,r=1,c=1,score_b_1_min=1]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~5 {Command:kill @e[type=Item,score_b_4_min=9,score_b_4=9,r=1]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~5 {Command:execute @e[type=Item,score_b_4_min=1,score_b_4=1] ~ ~ ~ execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt,c=1,r=5] ~ ~ ~ entitydata @e[c=1,r=1,type=ArmorStand,name=b_ror2] {Equipment:[{},{},{},{},{id:tnt}],CustomName:b_tnt}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~5 {Command:execute @e[type=Item,score_b_4_min=1,score_b_4=1] ~ ~ ~ scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_ebt,c=1,r=3] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt,score_b_1_min=8] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,r=1,score_b_4_min=1,score_b_4=1]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt,score_b_2_min=1] ~ ~ ~ kill @e[type=Item,r=1,score_b_4_min=1,score_b_4=10,r=3]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~5 {Command:scoreboard players set @e[type=Item] b_4 10 {Item:{id:minecraft:gunpowder,Damage:0s,Count:1b}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr] ~ ~ ~ particle smoke ~ ~0.45 ~ 0.3 0.05 0.3 0.01 50 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~5 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rem] ~ ~ ~ particle smoke ~ ~0.45 ~ 0.3 0.05 0.3 0.05 50 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rem] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,name=b_ror2,r=0]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rem] ~ ~ ~ kill @e[type=ArmorStand,name=b_ror,r=0]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~4 {Command:tp @e[type=ArmorStand,name=b_rem] ~ ~0.44 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~4 {Command:kill @e[type=ArmorStand,name=b_rem,score_b_1_min=21]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~4 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_rem] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1=2] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~-0.4 {CustomName:b_ror2,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:redstone_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1=2] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~0.45 {CustomName:b_ror2,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:redstone_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~4 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1=2] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~-0.4 ~ ~ {CustomName:b_ror2,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:redstone_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1=2] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~0.45 ~ ~ {CustomName:b_ror2,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:redstone_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1_min=3] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~-0.4 {CustomName:b_ror,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:iron_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1_min=3] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~-0.4 ~ ~ {CustomName:b_ror,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:iron_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1_min=3] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~ ~ ~0.45 {CustomName:b_ror,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:iron_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~3 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1_min=3] ~ ~ ~ summon ArmorStand ~0.45 ~ ~ {CustomName:b_ror,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Small:1,Invisible:1,DisabledSlots:2039552,Equipment:[{},{},{},{},{id:iron_block}]}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~3 {Command:tp @e[type=ArmorStand,name=b_rohr] ~ ~0.44 ~},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~3 {Command:kill @e[type=ArmorStand,name=b_rohr,score_b_1_min=21]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~3 {Command:scoreboard players add @e[type=ArmorStand,name=b_rohr] b_1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~5 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 fill ~-1 ~ ~-1 ~1 ~ ~1 air 0 replace stone_slab},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~4 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ scoreboard players set @e[type=Item,r=1] b_4 1 {Item:{id:minecraft:tnt,Damage:0s,Count:1b}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~3 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 summon Item ~ ~ ~ {Invulnerable:1,PickupDelay:20,Item:{Count:1,id:spawn_egg,Damage:92,tag:{HideFlags:127,ench:[{id:34,lvl:1}],display:{Name:Small_Bertha}}}}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~2 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 playsound random.explode @a[r=50] ~ ~ ~ 1 1 1},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~1 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 particle explode ~ ~ ~ 0.3 0.3 0.3 0.1 9 force},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~ ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 summon ArmorStand ~ ~-1 ~ {CustomName:b_rem,NoGravity:1,NoAI:1,Invulnerable:1,Marker:1b,Invisible:1,DisabledSlots:2039552}},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-1 ~2 {Command:execute @e[type=ArmorStand,name=b_ebt] ~ ~ ~ detect ~ ~ ~ air -1 fill ~ ~1 ~ ~ ~8 ~ air 0 replace barrier},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:blockdata ~1 ~-2 ~2 {Command:fill ~-1 ~ ~8 ~-1 ~7 ~ redstone_block},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~ ~1 ~-2 ~ ~11 stained_glass 4 replace stained_glass,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-2 ~1 ~-2 ~-1 ~11 stained_glass 14 replace stained_glass,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~1 ~-2 ~2 ~1 ~5 ~10 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~-1 ~-2 ~2 ~-1 ~5 ~9 command_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~-1 ~-2 ~10 unpowered_comparator 2,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~ ~-3 ~1 ~ ~6 ~1 stained_hardened_clay 4,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~-1 ~-3 ~1 ~1 ~6 ~1 stained_hardened_clay 14,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setblock ~-1 ~-2 ~ redstone_block,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~1 ~-2 ~2 ~-1 ~5 ~10 air,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-3 ~2 ~-2 ~-3 ~11 bedrock,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~6 ~2 ~-2 ~6 ~11 bedrock,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:fill ~2 ~-3 ~2 ~-2 ~6 ~11 stained_glass 0 hollow,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:tellraw @a {text:'\n [1.8.7] Cannon and Flamethrower',bold:true,color:gold,extra:[{text:" by IJA\n",bold:false,color:gold},{text:' (youtube.com/c/IJAMinecraft)',bold:false,hoverEvent:{action:show_text,value:{text:'Click here to visit my channel!',color:white}},clickEvent:{action:open_url,value:"https://www.youtube.com/user/IJAMinecraft"},color:white,italic:true},{text:"\n Read this:",bold:false,color:gold},{text:" [Terms of Use]\n",bold:false,hoverEvent:{action:show_text,value:{text:"IF you credit me / link to me,\nyou're allowed to make videos about this\ncommand and to use it in your projects.",color:white}},color:red}]},Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:setworldspawn ~ ~ ~,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule logAdminCommands false,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:gamerule commandBlockOutput false,Riding:{id:MinecartCommandBlock,Command:,Riding:{id:FallingSand,Block:activator_rail,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:redstone_block,Time:1,Riding:{id:FallingSand,Block:iron_block,Time:1}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

Minecraft command if you did not know

Link to comment
Share on other sites

^^ It's nothing! I just turned my laptop on!

Edit:

verspreche

Trying to remember what that meant! For those of you who don't know:

Ich verspreche, Ich bin nicht ein .....

"I promise, I am not one."

Though that seems a little strangely structured, are you sure that's right?

Edited by VenomousRequiem
Link to comment
Share on other sites

"I promise, I am not one."

Though that seems a little strangely structured, are you sure that's right?

Well, it was supposed to be "I promise, I am not a Natzi", but the forum's profanity filter censored the last word. I have misspelled it here to tell you what word it was supposed to be.

Link to comment
Share on other sites

**edit this line below is in reference to an anti vaxer saying vaccines have never ever been tested for safety with pregnant women, I am pro vaccine**

That is of course total .........

"Studies from the US and UK involving more than 40,000 pregnant women found only mild side effects such as pain or redness in the arm where the vaccination was given. It doesn’t increase the risk of serious pregnancy complications such as prematurity and the National Health and Medical Research Council has recently updated recommendations for pregnant women to be vaccinated in their third trimester."

http://www.health.nsw.gov.au/immunisation/pages/wc-newborns.aspx

And a few other random links.

"Maternal vaccination studies with whole-cell pertussis vaccines have not shown serious adverse effects in mother and child"

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17537674

"Pregnant women and infants suffer disproportionately from severe outcomes of influenza. The effectiveness of influenza vaccine in pregnant women has been demonstrated, with transfer of maternally derived antibodies to the infant providing additional protection. The excellent and robust safety profile of multiple inactivated influenza vaccine preparations over many decades, and the potential complications of influenza disease during pregnancy, support WHO recommendations that pregnant women should be vaccinated."

http://www.who.int/vaccine_safety/publications/safety_pregnancy_nov2014.pdf

Link to comment
Share on other sites

It's the McDonnell Douglas Model 265, a planned prototype from the '70s that never made production.

Thanks!

Ah, what a beauty.

It's a shame many projects like this one get cancelled mostly because of lack of funding...

edit: Or another competitor was deemed superior.

Edited by T-Bouw
Link to comment
Share on other sites

I miss KCS. One of my favorite lines.

It's the McDonnell Douglas Model 265, a planned prototype from the '70s that never made production.

http://alternathistory.org.ua/files/resize/users/user675/McD-D_Model_265-1_VLF-04-680x567.jpg

Hmm, I see a new kerbalized project in my future...

http://www.space.com/30660-science-of-star-trek-success.html

Edited by adsii1970
Link to comment
Share on other sites

CHIPIRONES EN SU TINTA TRADICIONALES. (RECETA FÃÂCIL)

Víctor Fernández

Hoy nos vamos a animar con un plato muy tradicional. Chipirones en su tinta. Un plato típico de la gastronomía española. Es fácil de preparar y además una receta económica y saludable. El chipirón casi no tiene calorías.

Chipirones en su tinta traicionales.

Chipirones en su tinta tradicionales.

INGREDIENTES para unos Chipirones en su tinta:

Chipirones en su tinta traicionales. (receta fácil)

500 gr de chipirones

2sobres de tinta de chipirón

1 tomate maduro.

2 cebollas grandes.

1 diente de ajo

1 vaso de vino blanco

1 pedazo de pan duro.

Aceite de oliva y sal

Link to comment
Share on other sites

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...