Jump to content

this is a topic for all them crazy dutch/belgian people !


feldopropane

Recommended Posts

Zuid-Afrikaans is grappig :3

Dit mag dalk so klink vir U, vir ons klink Hollands ook 'grappig' maar ons sien dit as die voor-taal van Afrikaans.

Dis altyd lekker om vir die mense by die huis te sê dat ons kan gesels met die Nederlanders en Belgiers uit Europa. Ek hoop julle kan my goed genoeg verstaan ;)

Link to comment
Share on other sites

Ek mag dalk nie 'n Nederlander of Belgier wees nie maar ek kan ook saam gesels. Ek is van Suid Afrika en praat Afrikaans :)

Bly te kenne!

Ek dink net, sal ek nie of wel 'n boodskap plaas. :D (Ek vind die geskiedenis van Suid Afrika baie interessant, om nog meer te leer probeer ek die taal te leer)

Link to comment
Share on other sites

Ek dink net, sal ek nie of wel 'n boodskap plaas. :D (Ek vind die geskiedenis van Suid Afrika baie interessant, om nog meer te leer probeer ek die taal te leer)

Ek moet sê, jou Afrikaans is baie goed. Was jy al in RSA gewees?

Link to comment
Share on other sites

Dankie, meer mense het dit gesê. Ek gebry enkel Google vertaal as woordeboek. Ek is nie buie Europa gereis nie :D.

Ek dink ons sit hier met n probleem. Baldr, het jy geweet dat dit onwettig is om so goed Afrikaans te praat as jy nog nooit mampoer gedrink het nie? ;D

Link to comment
Share on other sites

As wie toch in vreumde sproak goat kuier'n, dan wil'k ok wa metspeul'n.

Kuj mien vertel'n welk'n dialect dit is?

Het is mogelijk dat niemand er achter komt... er is namelijk geen vaste schrijfwijze voor dit dialect. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dis goed om te hoor, en ek hou baie van jou 'Signature'. As jy enige vrae het oor SA kan jy maar vra en ek sal my beste probeer om te antwoord.

Wanner ek vrae het sal ek dat sekere doen.

Ek dink ons sit hier met n probleem. Baldr, het jy geweet dat dit onwettig is om so goed Afrikaans te praat as jy nog nooit mampoer gedrink het nie? ;D

Sal ek maar myself aandui by die ambassade? ;D

As wie toch in vreumde sproak goat kuier'n, dan wil'k ok wa metspeul'n.

Kuj mien vertel'n welk'n dialect dit is?

Het is mogelijk dat niemand er achter komt... er is namelijk geen vaste schrijfwijze voor dit dialect. ;)

Gok richting Brabant.

West Vlaams is ook wel tof.

Me gieng'n windr e vrandrienge doen an uus'uus en meen windr shanse get. Mienne kooz'n è metsnoare en je wilde em dadde wel achtr'eure doen ...! Da gienk et nogool ne klets skill'n in de pries, van den dag van vandoage witje nie mièèr met hoeveele daj 't ofstooft oj 'ntwadde lat doen ...!

(Moeder tot zoon) Ge moe gy nu ne kièè kiekk'n noa dien toafle ...! 't Is oal kaffie neev'nst joen zatte. G'ee weere gebrield nièè ... nen brielpot daj gy zyt ...!'

(en tot de dochter) 'En gy ...!' Ge moe'gy dao nie zitt'n gidder'n ... van ge zie wok zuk'een brielkoente ...! Kiekt maor ekièè an joen voet'n ... 't is ool bruuslienge up de groend ... 't ligt teetne voir ne gièèl nest kiek'ns ...!'

We zouden een verandering aanbrengen aan ons huis en we hebben geluk gehad. Mijn neef is metselaar en hij wilde dat wel na de uren doen. Dat zou nogal een verschil maken in de prijs, want vandaag de dag weet je niet meer hoeveel het je zal kosten als je iets laat uitvoeren.

Moet je nu eens kijken naar die tafel! Er ligt overal koffie naast je kopje. Je hebt weer gemorst, he ... wat ben je toch een morspot!

En jij! Je moet daar niet zitten giechelen ... want je bent ook een morspot! Kijk maar eens naar je voeten ... er liggen overal kruimels op de grond, er ligt genoeg te eten voor een heel nest kippen!

Veel op vakantie geweest in België, het is nog steeds handig dat ik ze beter kan verstaan dan het gemiddelde persoon hier zo. Het leukste woord is kledingzwieper.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, het is geen Belgisch dialect.

En ook is het geen Brabants.

Al zit je met die gok wel in de goede richting. De regio waar dit dialect gesproken wordt viert namelijk óók carnaval.

Zoals ik al zei, misschien is het wel een beetje moeilijk. Er is namelijk niet echt een vaste schrijfwijze.

Als het morgen nog niet geraden is zal ik jullie uit jullie lijden verlossen. ;)

Link to comment
Share on other sites

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...