Jump to content

this is a topic for all them crazy dutch/belgian people !


feldopropane

Recommended Posts

Zijn er hier ook wat ervaren KSP spelers?

Wie heeft er KSP 0.14?

Hoe hebben jullie KSP gevonden?

Ik vraag me het gwn af.

Zijn er hier ook wat ervaren KSP spelers? redelijk

Wie heeft er KSP 0.15? Ik wel, na maanden de demo spelen heb ik hem eindelijk gekocht.

Hoe hebben jullie KSP gevonden? vind ruimtevaart gaaf, ik ging dus kijken naar real simulator games op wikipedia en vond zo KSP

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Twee kleine landjes die zo groot zijn. Lache toch?! ;D

Ik heb KSP nu ongeveer 1 jaar geleden ontdekt... geen idee eigenlijk hoe. Volgens mij ben ik het gewoon ergens tegen gekomen tijdens een saaie rond struin toch door het internet.

Je moet zomers toch wat doen als je 3 weken vrij hebt van je werk maar je gaat niet weg (behalve dagjes uit). :P

Ik heb ongeveer 6 weken na het spel gespeeld te hebben mijn pre-order betaald, dat was toen op 29 september nog $7 (€5,15). En dat was nog ver voor dat er sprake was van de Mün. De doet mij realiseren hoe snel KSP is gegroeid in slechts dat ene jaar tijd, ongelooflijk!

En nu staat voor de volgende update 0.17 meer planeten en manen gepland! ;D

Link to comment
Share on other sites

Ongeloofelijk hoeveel Nederlanders/Belgen hier op het forum zijn, en nooit gedacht dat de grote bekende mensen als Witteken en Blinkin Nederlands waren!

Ik ben heel slecht in Engels dus kan ik het hier lekker gaan vragen: Zijn de planeten en manen die in 0.17 komen dezelfde als die van het Nova Kerbol System? En hoe zit het nou, alle devs hebben kleine opdrachten en Nova moet een hele zonnenstelsel maken, wordt dit dan weer zo langwachtende update als het wachten op 0.16?

Link to comment
Share on other sites

Lijkt erop dat het Kerbol zonnestelsel na realisatie van versie 0.17 een vijftal objecten zal tellen met atmosfeer, inclusief Kerbin. De \'Mars-variant\' zal waarschijnlijk verder van de zon staan, heeft een dunne atmosfeer, en zal een diameter van grofweg 600-650 km hebben. Maar ach, da\'s eigenlijk ook weer grotendeels ongefundeerd speculiseren van mijn kant.

Ik denk overigens dat het maken van een hemellichaam véél minder moeite kost dan het fabriceren van Kerbals met alle animatie die erbij komt kijken. Manen en planeten in KSP zijn feitelijk gewoon statische voorwerpen die in een voorgeprogrammeerde baan rondom de zon of een planeet draaien. De landschappen worden (grotendeels) willekeurig gegenereerd.

Link to comment
Share on other sites

Lijkt erop dat het Kerbol zonnestelsel na realisatie van versie 0.17 een vijftal objecten zal tellen met atmosfeer, inclusief Kerbin. De \'Mars-variant\' zal waarschijnlijk verder van de zon staan, heeft een dunne atmosfeer, en zal een diameter van grofweg 600-650 km hebben. Maar ach, da\'s eigenlijk ook weer grotendeels ongefundeerd speculiseren van mijn kant.

Ik denk overigens dat het maken van een hemellichaam véél minder moeite kost dan het fabriceren van Kerbals met alle animatie die erbij komt kijken. Manen en planeten in KSP zijn feitelijk gewoon statische voorwerpen die in een voorgeprogrammeerde baan rondom de zon of een planeet draaien. De landschappen worden (grotendeels) willekeurig gegenereerd.

Ok erg bedankt, veel fijner om het gewoon in ABN te horen.

Aangezien moderators niet Nederlanders zijn van KSP kan ik deze vraag stellen: Gaat het weer 2 maanden duren voor 0.17 als je kijkt naar de planning voor 0.17, wat denken/weten jullie hierover?

Link to comment
Share on other sites

Een termijn van 2 maanden lijkt inderdaad reëel. Versie 0.14 werd uitgebracht op 03-03-2012, 0.15 op 17-05-2012 en 0.16 op 20-07-2012. Tussenpozen van ruim 2 maanden dus.

Het zal me overigens niet verbazen als de ontwikkelaars op zondag 6 augustus een tussenversie realiseren (0.16.1) met daarin o.a die Mars-achtige planeet. Op die datum landt namelijk de Marsrover Curiosity op Mars en ik kan me voorstellen dat Squad daarop gaat inspelen. Ook handig als zoethoudertje voor de community om de tijd richting versie 0.17 te overbruggen ... !

Link to comment
Share on other sites

Het zal me overigens niet verbazen als de ontwikkelaars op zondag 6 augustus een tussenversie realiseren (0.16.1) met daarin o.a die Mars-achtige planeet. Op die datum landt namelijk de Marsrover Curiosity op Mars en ik kan me voorstellen dat Squad daarop gaat inspelen. Ook handig als zoethoudertje voor de community om de tijd richting versie 0.17 te overbruggen ... !

Haha ik heb percies hetzelfde eerder vandaag gepost in een andere tread.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Een termijn van 2 maanden lijkt inderdaad re�el. Versie 0.14 werd uitgebracht op 03-03-2012, 0.15 op 17-05-2012 en 0.16 op 20-07-2012. Tussenpozen van ruim 2 maanden dus.

Het zal me overigens niet verbazen als de ontwikkelaars op zondag 6 augustus een tussenversie realiseren (0.16.1) met daarin o.a die Mars-achtige planeet. Op die datum landt namelijk de Marsrover Curiosity op Mars en ik kan me voorstellen dat Squad daarop gaat inspelen. Ook handig als zoethoudertje voor de community om de tijd richting versie 0.17 te overbruggen ... !

Helaas dus niet! Ik zit met spanning (zoals de meesten) op andere planeten te wachten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dit topic moet ik meer in de gaten houden, het is wel leuk om gewoon in abn te praten.

De volgende update gaat echt geweldig worden, al waren alle vorige dat ook al. :P

Ongeloofelijk hoeveel Nederlanders/Belgen hier op het forum zijn, en nooit gedacht dat de grote bekende mensen als Witteken en Blinkin Nederlands waren!

En ik had nooit gedacht dat ik tot de grote bekende mensen op dit forum hoorde. Dacht dat ik maar een stipje in het universum was.

Ik vond jou eigenlijk een grote bekende op dit forum. Juist omdat je wat met mods doet en het topic "Build the biggest airplane (that can land)" starte. Erg leuk trouwens, spaceplanes zijn echt gaaf!

Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voor de eerste X versies getest gaan worden. De devs zijn namelijk alweer heel erg stil. De laatste keer betekende dat dat ze midden in het debuggen zaten...

Link to comment
Share on other sites

Ik meende ergens vernomen te hebben dat versie 0.17 deze septembermaand gerealiseerd zal worden. Zal in ieder geval een heel interessante update worden met een redelijk aantal nieuwe manen & planeten. Ik vermoed wel dat de ontwikkelaars de planeet Moho níet zullen implementeren omdat dat ding schijnbaar nog foeilelijk oogt en voorlopig niet geschikt voor publicatie. Mwah, ik zal toch eerst focussen op de Marsachtige planeet Duna.

Link to comment
Share on other sites

Ja ik had ook zoiets opgepikt ergens op het forum. Veel manen en ook een paar planeten.

Ik denk dat ik eerst voor een maan ga om vanuit daar een missie te plannen voor een planeet. Het is ten slotte voor het eerst in de geschiedenis van de Kerbals dat er een planeet bij komt.

Gaat erg leuk worden.

Vooral als ik deze screenshots zo bekijk. =D

http://imgur.com/a/clX81/all

Trouwens: Nog meer Nederlanders, gezellig! xD =D

Link to comment
Share on other sites

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...