Jump to content

Danske spillere

42undead2

Recommended Posts

Jeg har redesignet alle mine raketter og moduler :D

Lander Mk 2:

2csiel1.jpg

Acent Core:

8wbl9j.jpg

Acent Core 2nd Stage:

352rx9w.jpg

Rover Mk 2:

2w2g0n9.jpg

Kerport Rover Module:

2rma6wj.jpg

Kerport Command Module:

2n8c1hi.jpg

Kerport Core:

14ecs5s.jpg

Kerport Engine Module:

eq0z0p.jpg

Eve Lander Module:

33p6ozt.jpg

Kerport Fuel Module:

v2wjdd.jpg

Så fik jeg også bygget min "Kerport" rumstation med moduler til et interplanet-fartøj der skal til Jool med 4 rovers og én lander

25tknlv.jpg

Edited by superm18
add my signature :)

Mk2 er et forsøg med ny motor, Aerospike er mindre og super effektive i forhold til den kraft de levere og det er den der lille "et-eller-andet-909" motor jeg brugte før. Jeg havde håbet på at kunne rejse til Jool og lande på alle månerne med Mk2 for tror jeg har nok brændstof med, men er ikke sikker

Lidt af hvert elsker at lave landere men vil gerne prøve med nogle køretøjer. Her i tiden har jeg lidt bøvl med månen og prøver at finde ud af ting.

Det er rigtigt at jeg har startet med KSP i 0.13, men min første Måne landing var i 0.18 :( Men det var en fed oplevelse. Siden da har jeg intet bøvl haft med månen. Jeg er i gang med at flyve til KSC2, som jeg har problemer med. Mine Hyper Bull-White (Som jeg udgav i 0.17) tror jeg kan klare det, nu her, i 0.19. Den kan klare at komme til den anden ende, der ved kysten hvis du ved, uden at bruge en kvart tank.

Jammen held og lykke med det :D

Jeg har dog stadigvæk et stort problem. Siden jeg har ADHD er det svært at koncentrere sig om det i for lang tid. Og man kan ikke gemme i atmosfæren. :(

Efter at have rodet lidt med Romfarer's Lazor System, så tror jeg at jeg har fundet en løsning. Rød laser, og så bare sæt mål. Kig til spillet en gang hvert ~5. minut.

• 4 weeks later...
er der nogen der ved hvordan man laver sit rumskib om til en rumstation så når man ser den i orbet så viser den en rumstation i stede for en kapsel ????

Det er et eller andet med at højre-klikke på din kapsel. Så er der en knap, som jeg ikke kan huske hvad hedder, som du trykker på. Og så kan du få den til at vise hvad du vil!

• 1 month later...
  • 2 months later...

Jeg er også dansker ;-)

-Jeg laver lidt af det hele incl. baser/rumstationer. I den senste tid er der gået lidt sport i at lave gen anvendelige raketter som jeg kan få til at lande i basen igen, og så leger jeg lidt med fly for tiden..

Jeg bruger slet ikke mechjeb osv. for at beregne men gør mig mine egne erfaringer og prøver at gøre alt realistisk via. mods så som "remote tech" hvor man skal sørge for at kunne sende og modtage signaler hele tiden.

Det er dog ikke meget jeg får spillet da jeg hver eneste dag tænker jeg gide ikke starte det vilde op for 0.22 kommer i morgen, og imorgen og imorgen... sådan er der gået flere uger...

Men håber 0.22 kommer f.eks. tirsdag ;-)

• 3 months later...
er der nogen der ved hvordan man laver sit rumskib om til en rumstation så når man ser den i orbet så viser den en rumstation i stede for en kapsel ????

Hey, når du har affyret din raket, og går ud i map "Tryk på M"... Så kommer der 2 små knapper ude i din Højre side. Tror det er der:)

Og hvis ikke er det næsten helt sikkert, ude i base menuen, og så space-trackingstation :)

• 1 month later...
  • 1 year later...

hej er det nogen som kan hjælpe mig her jeg har købt spillet og hvor det fedt :-) 

men jeg vil godt ha de andre delle som man kan få til spilet hvordan gør jeg det har fundet den her sider her  http://www.curse.com/shareables/kerbal/category/planes-and-ships

så download jeg der kommer nogen mapper men vad så håber der er en som kan hjælpe mig her :-) 

michael 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.