Jump to content

Svenska Kerbaler?


Victor

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Så folk går och lär sig svenska sammtidigt som jag känner att jag blir sämmre på det xD

Nej ok, problemet är bara att jag pratar mest engelska i skolan, jag har inga problem med det svenska ordförrådet, det är när det kommer till meningsbyggnad, då blir det så att jag bygger meningar på engelska och många gånger tänker jag inte lika mycket och så blir meningarna helt konstiga....

Link to comment
Share on other sites

För mig är det tvärt om. Jag hittar inte rätt ord på svenska så jag måste säga det på engelska. Lustigt hur hjärnan kan bli förvirrad. :P

Link to comment
Share on other sites

Nån som sett om Christer Fuglesang fått upp ögonen för KSP ännu? Om inte så borde vi se till att han får se det, han om nån borde ju vara intresserad! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Japp, men det finns ingen multiplayer än, kanske i framtiden....

-GBG FTW!

Finns "multiplayer" plugin så man ser varandra i mapmode realtime, inbyggd chat och man kan dela screenshots. Ligger bland plugindelen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jag personligen känner inga som spelar KSP men å andra sidan alla som höll på med datorer överlag har flyttat (inga mer ljuvliga Lan) från den hålan jag bor i så det är mest raggarbilar och sån skit folk håller på med här.

Jag är ändå född där så inböling och utböling på samma gång antar jag :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej!

Jag använder svenskt tangentbord och har problem med att byta aktitvt skepp med [ ], dvs AltGr + 8, AltGr + 9. Någon som vet hur man kan lösa det? Har ni samma problem?

Jag postade den här frågan även i engelskspråkiga delen men den är ju specifik för svenskt tangentbord så jag testar här också.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Hej!

Jag använder svenskt tangentbord och har problem med att byta aktitvt skepp med [ ], dvs AltGr + 8, AltGr + 9. Någon som vet hur man kan lösa det? Har ni samma problem?

Jag postade den här frågan även i engelskspråkiga delen men den är ju specifik för svenskt tangentbord så jag testar här också.

Du har kanske redan hunnit hitta svaret, men det går bra att bara trycka sig fram med Å-tangenten.

Link to comment
Share on other sites

Är här nån som har sneglat på KMP lite? Jag funderar på att hosta en svensk 24/7 server med ett par mods (KSP Interstellar, Kerbal Engineer Redux, Kerbal Alarm Clock, PreciseNode, Kerbal Joint Reinforcement, kOS, och KANSKE Kosmos, NovaPunch och KWR). Det är lugnt, jag kan se med skaparna av dessa modden om de är OK med att jag gör en repack tillgänglig för semi-fri nerladdning.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...