electricpants

Members
  • Content Count

    400
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

581 Excellent

About electricpants

  • Rank
    The TRAPPIST-1f person

Contact Methods

  • Website URL https://www.wattpad.com/user/electricpantsKSP
  • Skype Chris

Profile Information

  • Location TRAPPIST-tanning on the icy shores of TRAPPIST-1f
  • Interests KSP, Universe Sandbox (1 & 2), My
    cat, Space, Science,
    Maths (Kinda),TRAPPIST-1f,
    Pyrocynical, Interstellar,
    "Fr e sh a voca do" memes,
    a $#!7 ton of weird music,
    I Hate Everything, and for
    some reason I love
    Megaloglamour from
    the Storyshift AU

    I also really hate my 5 other siblings.

    I'm on YouTube!: https://www.youtube.com/channel/UCusf2GXNnJ2x0-T3GXA2d1w

Recent Profile Visitors

6,606 profile views
  1. electricpants

    Ban the user above you!

    Banned for not understanding what you just said
  2. electricpants

    Really Really Really Tall Building

    floor 4991: you see a person desperately trying to code a good kopernicus mod for ksp and yet failing and constantly asking questions online to people who are way better and probably think that what he's asking sounds kinda dumb, and you go up to the next floor.
  3. electricpants

    electricpants's "Eh" System Rearrangements

    yeah i know i keep doing that anyways it's not really a complete makeover - the planets look the same still. basically i just changed the sizes of some of the planets and moons and moved them around, i guess i'll edit the op to explain further, though i'll have to go by memory for now since i'm not sure if the laptop i'm on right now can run ksp
  4. guess who's back

    back again

  5. Yay! This mod has been resurrected! By the way, are you going to update the looks of the planets to match the new artist's renditions?:
  6. electricpants

    [1.4.5] Extrasolar v1.7.6 [9/12/18]

    I looked at the Imgur album and Javine seems to look a bit like Titan? Or is it something else and I'm just dumb?
  7. electricpants

    [1.4.5] Extrasolar v1.7.6 [9/12/18]

    Eh, no worries. Physically? Nah, Javine's hella old. Metaphorically? Yeah, Javine is way different from how it used to be nowadays.
  8. electricpants

    A bigger problem...

    Oh crap, you're right, it is orbiting Jool! (Yeah it's supposed to orbit the Sun) Ugh I've been having like a million problems with referenceBody. Thanks though! Here's the config, not in Drive:
  9. So... I'll just let this explain itself: ...Yeah I think I've got a bigger pROBLEM THAN I ANTICIPATED?!... Somehow??? Here's the config I have for Laythe: https://drive.google.com/file/d/1qppPu8ZElp4hPOPVi77gA7Owa43dRkjT/view Can someone tell me how to fix this?
  10. electricpants

    [1.5.0-1 + Backports] Kopernicus & KittopiaTech

    I kind of need a Kopernicus person Kopernicusnaut? Koperneer? ... Although I did write this as a status already I thought it would be better to post it here too? Anyways, as anyone figured out the grand mystery of changing ocean height? I made Kerbin like, super big so it's stats would match up to GJ 581c's but now the oceans are way too low: https://imgur.com/a/k2bPsJl
  11. electricpants

    What did you do in KSP today?

    I'm working on a mod that rearranges the Kerbol system into a relatively accurate recreation of the four-planet model (e, b, c, and d) of Gliese 581. First is Moho, then Jool, then Kerbin, then Laythe (with rings :O) (Yeah the images are a bit choppy but eh) It's definitely still a huge WIP.
  12. electricpants

    TRAPPIST-1 now has seven planets. (Possible life?)

    ehhhh 1-f deserves better
  13. So I'm currently making a system rearrangement thing that doesn't use all of the stock planets, so I wanted to remove the ones I'm not using from the game. I've tried twice with no success, so I was just wondering how to do it in 1.4.3 if it's even possible.
  14. electricpants

    TRAPPIST-1 now has seven planets. (Possible life?)

    well yeah... and tbh i do like protojeb's names for them.